To be with you

Godmorgon, uppe med tuppen var jag idag. Eller aa 10, men det var tidigt eftersom jag kom hem typ 2 inatt.
Gårdagens kväll var rolig! Åkte runt lite Jempa först och hade allsång och dansa så gått det gick i bilen haha. Sen hem till Totte och kolla fotbollen, första halvleken iaf sen fick man inte se mer haha.
Men det va en bra kväll helt enkelt!

Nu ska jag snart hämta min cykel hos amanda, sen cykla till ica sen till coop. Mamma har gjort uppgifter till mig jag måste göra, hon kunde inte valt samma affär eller... haha muppmor! Sen packa osv, vid 5 drar vi upp till underbara Norrbo!

Loooooooove


Kan Totte, kan Totte, kan Totte dricka upp


Hände en sak med Tottes hååååår


<3


måttligt pigg idag dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0