Tjocka barn!!

Vad jag älskar att vara med dom där, dom där schysst det låter.. Men Amanda, Jennifer, Rebecca och Kajsa! Vi kan prata om allt mellan himmel och jord. Vi har så himla kul tillsammans. Gårdagenskväll var mysig, rolig, trevlig och riktigt bra! Precis vad jag behövde. Tack för att ni finns, för att ni är ni och för att ni är mina vänner!

Kom till Amanda igår, där var det uppdukat med kladdkaka, det var bara att hugga in. Jag gick in stort


Efter det kom cheesballsen fram, dipp, chips, gurka, morot, choklad och nagelack, jag fick mina naglar målade


Efter en lång tid vid bordet med godheter, snack och mycket skratt. Bänkade vi oss framför tvn, vi spelade mario och sjöng. Rätt oseriöst, dansade för det mesta. Mycket roligt :)




Don't cha - Amanda och Agnes. Vi gick in stenhårt i den rollen, ni skulle bara ha sett ;)


Sen vart det varmt, jag sprang runt naken typ hahaha.. fast det får ni inte se

Mario bil grej


Fina jempa!


Sen hamnade vi i mat/tjockis koma.. kunde inte röra oss

Sov hos Amanda, rätt charmig hon är. Snarkar, tuggar på sin tänder och smaskar. Jag somnade 4 hahaha, hon är så sööööt!!!

Heido




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0