Say hello to goodbye..

Skolan idag var rolig, eller aa förutom fysiken och matten som sög balle, men tur att min klass är riktigt skön!
Några roliga citat

Vi sitter i matis, en liten unge kommer in, typ 3 år kanske.
Kajsa "titta en unge" hhaaha som om hon aldrig sett en unge förut. snygg!

Och Filip hade mens idag. Till Kerstin sa han "Jag har fan mens, jag kan bli lack när som helst!" Så vi skulle få gå hem, sen vare ett jävla liv på gossarna hela lektionen haha

Nu ska jag snart åka upp till ishallen och kolla min lillebrors träning :)
Sen blir det myskväll med, vikkan axel och totte tror jag. Thai och film, ska blir ruuuligt :)

Hörs sen

miss you guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0