Nu blir det bättre uppdatering

Idag åker jag hem från Norrbo, så då blir det bättre. Men nu är väderet så himla fint så man vill ju inte vara inne. Men nu sitter jag ute med datorna i solen så får bli ett snabbt inlägg innan datorna blir kokhet, jag skriver lite mera innan jag åker. Har nyss tvättat mammas bil, mycket fin blev den ska ni vet ;)

Måste också säga att igår åkte Britta och Stefan med oss till Peters 40 års pataj som var mycker roligt och trevligt, berättar mer sen. Men iaf, jag körde dit och när vi kom fram frågade Henrik hur jag körde då sa Stefan "Exemplariskt! Hon är en utav dom bästa kvinnliga körarna jag åkte med" DEN NI! Knackiiiii jag eee elleer?! hahaha. Men vi hörs senare. Bildbomb kommer när jag kommit hem :)
Puuuuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0