"Lappad kärlek blir aldrig densamma"

Typiskt mig att titta tillbaka på saker som får mig att minnas hur sjukt jävla bra det var när det var bra. Alla stunder som jag bara vill ska spelas om och om igen. Have you ever love somebody so much, you can barely breathe
Får spunk på mig själv, alltid sätta mig i tankerummet. Måste släppa taget nu, sluta tänka. Allt ska bort bara, gillar inte denna känsla nämligen!

I can't tell you what it really is
I can only tell you what it feels like
And right now there's a steel knife
In my windpipe
I can't breathe

It's so insane
Cause when it's going good
It's going great
But when it's bad
It's awful.

Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0