Jag släckte 21.30 och kollade på klockan sista gången 02.30

Jag skulle ju upp och gå med Danni imorse, men hon kunde inte så vi tar det imorgon morgon istället. Men jag bestämde mig för att dra ut själv, så ställde klockan på 05.50 och släckte lampan för att sova 21.30. När klockan blev 23.00 blev jag frustrerad för att jag inte somnat än. Klockan slog 00.30 och då var jag så himla arg för att jag inte somnat, och när jag kollade på klockan sista gången var den 02.30 och då var det droppen då börjadejag gråta som en tok. hahaha så himla töntigt, vet inte varför men jag var så arg för att jag inte kunde somna när jag verkligen behövde sova...

Var bara tvungen att dela med mig av det. Sitter på multim nu ska väl jobba lite nu, så vi hörs senare.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0