Jag mår illa..

Vad är detta, jag mår illa för att jag ska åka ifrån nynäs resten av lovet..
Tror det beror på att mitt lov har varit typ det bästa på länge, jag har gjort så mycket saker och haft världens bästa människor runt omkring mig hela tiden. Lärt känna nya roliga filurer.
Känns som jag kommer missa så mycket(hur man nu än kan missa mycket i nynäs.. men vi är bra på att komma på roliga saker att sysselsätta oss med), och jag kommer saknar mina fina vänner så otroligt mycket!
Får hoppas på att dom får piss tråkigt utan mig ;) haha nej skoja, jag önskar dom massa skojsigheter!
Aja, dags att sätta sig i bilen, självaste jag som ska köra ju.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0