Jag mår illa..

..jag mår så j*vla f*ucking illa.. Hela världen snurrar jag tror jag kommer svimma, seriöst.

All I know is, you came to me when I was at my lowest
You picked me up, brething life in me
I owe my life to you
det är det som gör allt så svårt...

Men det är klart att det är såhär, svårt att släppa, svårt att fatta, svårt att inte bry sig, jag kan inte låtsas att jag mår bra när jag ser sånt där för det gör jag inte.. och då får ni läsare läsa om dessa dumhet, förlåt för det..
Ska skärpa mig, ta mig upp, glömma och sluta må dåligt över det.

Det som är det värsta är att allt som du sa för en vecka sen inte verkar ha betytt något..
så jag drar till med - I still wish you the best, with a FUCK YOU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0