Jag har tagit plats hos Amanda!

Bor typ där, haha skönt ju! Soft sällskap rolig tjej osv :D

Igår solade vi osv, på kvällen var det kaos ett tag, men det ordnade upp sig och Amanda och jag hamnade hemma hos Amanda och hade spelkväll med Petter och Carl. Det var kuuult! Sen somnade jag i Amandas säng, vaknade dock hit som hett för att Amanda drömde om mig och sa mitt namn hela tiden haha...

Idag sov vi länge sen vi väl vaknat märkte vi att solen var i moln.. glad man blev. Så vi åt sen spelade spel, sen kom Jennifer och hämtade upp oss och vi plockade upp Kajsa för att sedan åka en sväng och sen sola.

Ikväll ska vi till Totte för att fira Jennifer typ. Det blir nog riktigt roligt! Dom är underbara så kan ju inte bli bättre.
Vi hörs imorgon, PUSS!


snyggi, osminkad osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0