Jag har skrivit och suddat ut..

..skrivit igen och återigen suddat ut. Jag fick inte ihop det jag ville ha sagt, det kom bara ut fel.
När jag äntligen fått till det på ett bra sätt, fått med allt osv. då trycker jag på fel knapp så allt raderas..
Bara att skriva om, men som ni vet när man ska skriva om något som man råkat radera och det man raderat var det som kändes riktigt bra, det man var nöjd med, så blir den som man skrivit om inte ens hälften så bra. Så är det iaf för mig..
Ville bara säga deeeee, as intressant!

Dansen gick bra, lika rolig som vanligt, timmen bara flyger iväg. Åkte ut till pappa efter och kollade grey's och off the map. Dom programmen är dom bästa. Längtar tills nästa vecka!!
Nu ska jag sussa :) Vi hörs imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0