Idag och Igår

Igår drog Vikkan med mig till ringvägen där Axel och alla var, dom grillade osv. Vid 9 åkte jag och Vikkan hem till mig, fixade till oss lite, åkte till ica i rush sen hämtade godsaken och plockade upp Amanda, Nicole och Hanna och gick till David där vi partade, sjöng sing star och umgicks, det var riktigt roligt faktiskt, träffa folk jag inte brukar träffa så ofta :) Har ingen aning om när vi gick, men jag sov iaf hos Amanda. Bra kväll helt enkelt!

Idag har jag och Amanda solat hos henne, bränt oss.. mycket skönt elleeeer! Runt 2 fick vi sällskap av Carl och Petter som vid sen åkte på "picknick" med sen hem till Amanda igen och spelade med andra ord. En bra dag helt enkelt haha ;)

Nu har jag nyss kommit hem från dansen, ska äta dusch osv sen dra till Hanna för myspys med mina fina vänner :) En bra kväll helt enkelt ;) haha

Vi hörs imorgon!


Fina vän!


ringisvägis


bra kvalle osv..


Solning :)


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0