"Hur går det med killarna då? Har du något stadigt eller är du singel?"

Igår fick jag frågan av släktingar "Hur går det med killarna då? Har du något stadigt eller är du singel?" Jag svarde ju självklart som det var, att det inte fanns någon för tillfället, har funnits men det är över nu. Då sa min kusin Lotta som nu har kille och 2 barn "Det är bra, passa på och njut av din ungdom!" Det hon menade var att jag inte borde dra mig in i kärlek redan, resten av mitt liv när jag blir äldre kommer gå åt att hitta kärlek, vara kär, gifta mig, skaffa barn och då är man ju mer förnuftig att man behåller den underbara kärlek man fått. Det ligger sanning i dom orden alltså, varför ska man hacka upp sig på kärlek redan nu? Må dåligt när det går åt pip svängen och sen dra ut det över ens vardag man blir lite mindre glad runt sina vänner osv. Skit grejer alltså.

Jag har funderat på det som Linda sa till mig när hon klippte mig "Jag säger till alla jag börjar snacka med att jag inte vill ha något förhållande myspys och sånt där, sen om dom inte längre vill prata med mig då är det deras förlust" Vad enkelt allt vore, bara änga sig åt sina vänner istället. Det är ändå dom och min familj som får mig att må som allra bäst.

Bara tankar lixom, men jag har iaf kommit fram till något bra utav detta. Ibland är bloggen bra alltså, då skriver man det man tycker och sen efter inser man vad man borde göra, om ni förstår hur jag menar.
Nu ska jag packa, snart bära hemåt :)
Vi hörs när jag är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0