Hemma igen nu!

Jag har haft en underbar kväll med mina fina vänner från grundis! Fick stressa till tåget, eftersom jag kom hem en kvart innan jag var tvungen att gå till tåget.. Så vart helt äckligt varm, fräsch brud haha.
Väl inne gick vi och bestämde film och köpte biljetter. Det vart No Strings Attached, efter det gick vi till taco bar och åt. Mycket gott! Sen självklart godishandling som den tjockis man är :D Filmen var bra faktiskt, rolig och rätt mycket sex det gillar vi haha ;) Sen tågresa hem.

Min kväll var riktigt trevlig och bra. Älskar att vara med dom från grundis, det är så aa hemma.
Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon för att ta 10 tåget till Jalle :D Äntligen ska jag få ta en ridtur på han igen. Hoppas på bra väder.

Kärlek!

Fina Jarl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0