Här sitter jag svettig

mysigt va, har nyss kört lilla hemma passet. Inte mycket alls men slut blir man och svettig, jag dör vad varmt det är! så ba dog jag inte :pppPPpppP.. haha.
Ska quea en grym lista nu sen hoppa in i duschen med volymen på topp. Efter det blir det fixa allt tills ikväll, ska nämligen träffa mina fina brudar ikväll :D Längtar!
Vi hörs senare kanske, om jag hinner det vill säga :)
Kärlek!





Till sommaren kommer dom där 2 små rutorna, synas mycket mera och ha 2 små vänner till, det har jag gett mig fan på!

pics från mobilen

Axel chillar lite på matten

Fina vänner


haha finaaaa


Vi satt i solen, jisses vad varmt det var, superskönt nu är våren här!! :D


mums!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Du får skaffa satskort och köra med mig ;D mohahaha, då lär du dö på rikgtigt, min vän :D hihi!

2011-04-19 @ 00:37:24
URL: http://freakinhilarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0