Godmorgon gott folk!

Kom nyss in från en PW, som tydligen bara folk som är 18+ säger, enligt en random hahaha så ba vare inte så för jag är inte arton ;) Det vare roligaste jag läst!! så ni vet..

Back to reality, vaknade imorse av alarmet, men bestämde mig snabbt för att säga till mamma att sjuk anmäla mig så jag fick plugga fysik idag istället. Prov imorgon.. Och tränar från stallet från 4 till 6, sen träna 8 till 9, så hinner inte plugga något mer.

Men nu ska jag äta lite knäckebröd, godaste. Sen doppa näsan i den där fula dumma boken igen..
Mamma har gjort upp ett schema för mig:
*vakna
*ut och gå
*ät
*plugga 30 min-en timma
*vila, ta frukt i 30 min
*plugga ingen osv..

haha skön hon är, tänker på allt. Världens bästa mamma helt enkelet!

aaa men heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0