Det är kudden och jag om nätterna

Tråkigt att den inte kramas tillbaka dock..

Jag har fått höra såna söta saker som gör mig så glad, eller aa 3 saker. Det värmer så himla mycket, tänka att små saker kan få en så himla glad. Första saken var av en grabb i klassen som sa att han tyckte jag var fin i bara mascara. Det gjorde mig glad, för ni flickor vet ju hur det är.. man känner sig inte lika snygg i bara mascara. Knasiiiiigt!
Andra saken var en go nykomling i mitt liv som sa att han gillade mig (som vän för er som inte förstår det) och att jag var kul. Den mening satte ett leende på mina läppar.
Idag sa Axel "hur ska vi klara oss i 3an utan dig Agnes?! Vad ska vi göra om dagarna?" Jag är bort 2 veckor i början av 3an, för er som inte visste det :)

Det gör mig så glad, så himla glad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0