Bloggen fick damp

något har vart fel dom senaste dagarna med min besökar grej. Den har hackat upp sig på ett och samma datum och inget ändras, det står helt stilla. Jag får spunk, därför var jag tvungen att dela med mig av detta till er. Jätteintressant osv..

Fick tillbaka fysik provet idag som jag klarade :D Superglad!! Ett prov till och klara jag de har jag klarat kursen, superbraaaaaa!!
Gjorde matte "prov" idag, gick väl åt helskotta, men det var ju bara en diagnos (kerstin sa för några veckor sen "nu heter det prov istället för diagnos, för när det heter diagnos pluggar ni inte" som om vi skulle plugga mer för att hon bytte namn, är ju fortfarande en diagnos? haha :D)

Dans senare ikväll, jippi :D Fast missa förra vecka ju så ligger lite efter.. men ska försöka öva lite nu innan.
Vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0