Såhär kul har jag nu:

Visste du..

att jag vill ha - sommar, fjällen, fest resan i sommar, gotland, dagen vi åker till spanien och massor med mer!
att min senaste kyss - var ett tag sen!
att jag lyssnar mest på - världens bästa spotify lista made by agnes1337 ;)
att jag pratar - typ hela tiden
att jag inte gillar - falska människor
att jag avskyr när folk startar - falska rykten
att kärlek är - underbart när man har den och hemsk när man inte har den
att jag älskar att - dansa, rida, vara med mina underbara vänner och familj!
att jag alltid kommer att - vara mig själv duuuude
att jag är hemligt förälskad i - myself!
att sist jag grät var - igår haha, marcus fick känslorna på sne
att min mobiltelefon är - gammal men bäst ändå!
att när jag vaknar på morgonen - vill jag har natt igen
att innan jag går och lägger mig - sitter jag vid datan :D
att idag har jag - busat med Kajsa i skolan
att jag just nu tänker på - ja, nu minns jag inte vad jag tänkte på för att jag skulle tänka efter va jag tänkte på
att i kväll ska jag - DANSA! :D
att i morgon kommer jag - åka pulka :D
att jag hoppas -
 på en hemlig grej



 
Har du:
Någon som förstår dig? yesbox!
Någon som du saknar? det med
Någon som du hatar? nej, jag hatar inte men jag avskyr
Vem kramade dig senast? hmm, bra fråga
Vem pussade dig senast? no one
Vem ringde dig senast? Anton Marklund
Vem ringde du senast? Amanda Sunqvist
Vem var hemma hos dig senast? hmm, vete fan alltså! 
Vem var du hemma hos senast? Tooove :)
Har du några kärleksproblem? pass
Har du pratat med någon idag? nej alltså jag är helt tyst i skolan
Har du gråtit idag? nepp!
Har du skrattat idag? otroligt mycket

Jag:

Är singel? Yesbox
Svär ofta? nej, det gör jag faktiskt inte :o
Sjunger i duschen? kan hända
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nja alltså
Skrattar åt dina egna skämt? ja, dom är ju så jävla roliga :D
Skulle göra plastikoperation och det var ofarlgt och gratis?
 ja, det skulle jag säkert fast bara lite

Har du:

piercingar? nejdu
Syskon? aa, lillasyster-bror :)
Jobb? nejdu, men ska skaffa nu
För många vänner? Kan man ha det? 
Rymt hemifrån? nepp :)
Färgat håret? Ja, för många gånger
Bra självförtroende? jag kan inte påstå att jag har dåligt iaf
Sagt "jag älskar dig" till någon? Många gånger och menat det varje gång
Varit kär? yes
Gjort något olagligt? har väl alla, men inge stort
Somnat i skolan? nej, inte vad jag minns
brutit ett ben? nej :D konstigt eftersom jag inte är den smidigaste haha
Tappat bort mig i min hemstad? nepp, bra lokalsinne!
Sett en fallande stjärna och önskat? ja :)
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? haha jaa
Smugit ut utan lov? nej, jag får alltid. Världen bästa mor
En hemlighet som ingen annan vet? nej, mamma vet allt 
Sovit en hel dag? Nepp
Somnat gråtande? har hänt 
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? aa, förr i tiden
Blivit generad inför folk? ja, haha
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nja, har bara vart kär tre gånger och dom har jag vart tillsammans med så
Ätit musslor? ja svingott :D
Varit på en festival? yesbox!
Haft ett förhållande i under en månad? nepp
Blivit kallad player? nej, inte vad jag minns haha
Färgat ditt hår svart? Nej, men mörkbrunt

Vad:

Längtar du till mest just nu? Jullov!
Ska du göra i helgen? Fredag kanske party med flickorna som vanligt haha fan alkis varning... sen lördag tjejkväll hos jennifer och söndag shopping med far :D
Har du för kläder på dig? Nudie jeans, linne, och tjocktröja :)
Gjorde du igår? sov, lökade och kollade film med mamma och syster
Ska du göra i sommar? Spanien två veckor, fest resa med vännerna, gotland, göteborg, skara osv jaja
Åt du senast? varma mackor :D
Har du för mobil? Sony Ericsson yeahhh 

Kommentarer
Postat av: Andrea Larsson

Svär ofta? nej, det gör jag faktiskt inte :o



Skrattar åt dina egna skämt? ja, dom är ju så jävla roliga :D



Haha, nejnej du svär aldrig du bruden, bara ibland.. ;)<3

2010-11-29 @ 22:13:00
Postat av: agnes eeeeericsson

men det är ju bara när något knas hände dom orden kommer ut :D <3

2010-11-29 @ 22:52:07
URL: http://agnesericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0