Långt inlägg, det hände så mycket kul!

Alltså jag säger bara, ALDRIG MER BUSS TILL TORÖ
Jag har aldrig mått så illa i hela mitt liv, det vätskades i min mun
trodde jag skulle spy.. var beredd på att skrika på busschaffisen att stanna så jag fick gå ut.
FYBUBBLAN.

Sen ÄNTLIGEN framme efter 40 min illamående så väntade bara 15 min promenad till Tove.
Det var snö på hela vägen och där bilarna kört var det is, mina skor är väldigt hala
Så på den bit hann jag med att halka och nästan ramla säkert 50 gånger.
När vi har 20 meter kvar till huset
JA DÅ FAR JAG PÅ RUMPAN... glad man blir

Alicia min sköna lilla pärla sa rätt många roliga saker den kvällen men roligaste var:
Hon satt hela bussen och halva kvällen och tjatade om sin melon som hon hade med sig
och hon verkligen längtade tills hon fick äta den!
Så kommer hon in i vardagsrummet där vi andra sitter och har skärt den i två delar.
Så tittar hon på oss och säger "MEN DET HÄR ÄR JU INTE MELON..."
HAHAHAHAH då hade hon köpt grape :D
Såhär såg hon ut:

Grapen smakade mycket gott för er som vill veta iaf!

Vi satte igång kvällen och vi hade riktigt kul, runt elva kom Amanda, Matte, Joel, Blom och Anton :)
Riktigt trevligt sällskap!

Kom hem halv fyra, åkte med pojkarna hem eftersom jag skulle upp halv nio idag och rida Pius.
Fast hade gärna sovit kvar med mina pärlor..

Bilder från kvällen kommer sen!
/A


Kommentarer
Postat av: Thessan

hahah nej va klockrent! XD

2010-11-27 @ 22:32:09
URL: http://freakinhilarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0