Idag var en rolig dag

Skolan aa, den var skolan lixom. Helt okej, klasskamreterna är ett stort plus!

Efter skolan drog jag, Kajsa och Amanda till sh för att åka pulka med pojkarna
men vi hamnade inne framför en film istället, såg camp rock 2 haha fett bra! :D
Sen efter det drog vi ut och åkte, dom hoppade från en trappa ner i snön
helt gaaaalna.
Sen körde jag bilen hem, gick svin bra måste jag säga!
Det var min dag, hörs imorgon!
/A


ger er en lite smått tokig bild från dagens kläder hahah ;)


Pulka åkning, amanda dra mig och kajsa haha :D


sötkajsa! :)


Kajsa och Amanda gör snööööänglar :)


Jesper, Ramus och Hampuz också :D

Allt för mig heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0