Gymnasiemässan..

..ska jag och Kajsa på imorgon, vi ska springa runt där och ragga folk till nynäsgymnasium.
Kommer nog bli kul, vi ska minsann få dit folk!

Sprang till stallet idag, hade lite brådis.
Precis när jag kommer fram till stalldörren och skulle stanna så dratta jag på rumpan..
Typiskt alltså, belv helt blöt och snöig.
Och ändå blir jag inte förvånad. Oklumpig jag är..

Ridningen gick bra faktiskt, är nöjd trots att Robbie inte ville samarbeta ibland.

Åt pannkakor till middag, skulle öppna den nya grädden. Så ville den inte spruta..
Fick spunk och tröck allt jag hade medans jag riktade den rätt upp i taket och upp sprutar grädden som en fontän.
Hahaha, typiskt alltså!

Men hörrni, nu har jag nog inge mer å säga.
Eller jo..
Stort plus på världens bästa Kajsa, hon gör mina dagar.
så.
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0