go - nelly

yes, mina glasögon har äntligen kommit hem till mig igen :D Glömde dom i Norrbo..

Dagen har varit rolig, och det roliga är inte slut än ;) om en halv timma sätter jag på bussen med giiirlsen.

Vet ni vad? Jag och Kajsa såg en riktigt jävla typisk brandman.
Jäklar vad snygg han var, bakåt slikat hår, lite brun, musklad som satan, lite smutsig och i t-shirt.
Han trotsar kylan! ohlalala. ;)

Men hörrni, här får ni lite bilder från idag:


Lite energi inför mässan

Sötan!


hahah reeeeklam on my back


NYNÄSHAMNS GYMNASIUM

haha kul, det kom killar hela tiden och ba jag tycker ni ska byta till min skola blabla


softade lite den sista kvarten.

Men nu måste jag skynda mig
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0