Nu är jag hemma och kan uppdatera

som ni längtat va? eller hahaha...

Gårdagen blev mycket lyckad, kan ju inte bli annat med så underbara brudar.
Har inte så mycket att säga, bilder kommer sen från igår.

Idag var jag ute hos Pius, han var knas idag. Backade ner i diket och stegrade runt.
Jag fick spunk till slut, när han satt på rumpan i diket för tredje gången.
så jag "skriker": Men har du problem eller?! kliv upp ur diket!!!
Då började mamma asgarva. hahah, jävla mupphäst!
Fast han är bäst ändå!

Bilder kommer i nästa, och sen dag 4.
/A


Kommentarer
Postat av: Andrea Larsson

Jadu, Agnes hästar de små liven kan ju verkligen prata, vilken stjärna du är!!

2010-12-06 @ 00:55:20
Postat av: agnes eeeeericsson

hahaha, ja Pius kan.. jag lovar ;)

2010-12-06 @ 12:25:01
URL: http://agnesericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0