Kul att jag skrev ett inlägg..

..sen råkade trycka bort.

Iaf, igår var jag på bio med Alicia, Mickan, Emma, Jenni och Susz
Vi såg nya Harry, den var riktigt bra tycket jag!
Fast trodde mina ögon skulle ploppa ut när Dobby dog..
att han sa att han tyckte om att vara där med sina vänner också gjorde det inte riktigt lättare.. :(

Hemfärden.. vart ska jag börja?
Tåget var 35 min försenat.
Sen när det väl kommer dra någon som kliver av i nödbromsen så vi står där ett tag.
Vh tåget väntade ju inte på oss så det vart ersättningsbuss som var en kvart försenad.
Under den tiden han vi nästan frysa ihjäl.
Väl på bussen hade vi ett par där kille åt upp sin tjej stup i ett
Längst bak satt några idioter och sjöng och dunkade på rutorna..
Kom hem en timma senare än jag skulle, glad jag blir som skulle upp 9.

Skriver om idag i nästa inlägg.
/A












<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0