JULKALENDERN HAR BÖRJAT!

Man blir aldrig för gammal för julkalendern SÅDETSÅ!

Idag löd skolmaten: Fiskgratäng med pizzasmak. VAFAN lixom.
Riktig pizza istället? ohja


Kaaaajsa


Jag och Axel.
Vet ni vad? Det satt fint i magen med en Pizza strips å bea; cola på det MUMS

Annars var skolan, skolan lixom.


Macke igår på fysiken, sitter och tar bort grejen som håller ihop alla papper
Jag: Maaaaacke... vad gör du?
Macke: jag ordnar

hahaha sweeeet! :D

--------------------------
Nu ska jag dra till Pius, eller så snart mor kommit hem.
Rida en snabbis och sköta bästa pollen.
Sen hem duscha och dra till sh och kolla film med kajsa och pojkarna :)
Det är min dag, vi hörs kanske senare ellllller så gör vi inte det, vem vet?
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0