Julafton 2010

Kortfattad berättelse om min jul.

Redan på natten vaknar jag med ett ryck av att någon öppnar min dörr.
Jag hade helt glömt bort att det var julafton och att tomten skulle komma och ge mig en present i strumpan
Så jag slet av mig ögonbindeln för att se vem som kom in. Vart livrädd kan jag berätta.
Tomten stelnade till och tassade sedan ut utan att lämnat mig en julklapp..
Några minuter senare kommer han in igen och då låtsas jag sova, snarkade djupt.

Morgonen började elva men frukost sedan duschade jag
Låg hela natten, (under den tiden jag var vaken) och luktade under min vänstra armhåla
som luktade svett som bara den. Hade ju dansat gärnet, vad ska man göra? ;)
Fixade mig, sen lunch.
hahaha, under dom här 3 måltiderna vi haft där alla sitter vid bordet samtidigt
har jag alltid satt mig först. Är man lite hungrig eller?
Jag gick upp säkert 5 kg idag, mycket nöjd över mitt resultat!

Under hela kalle anka och innan satt jag och lockade claras hår..
kul det var.

Efter Kalle kom det efterlängtade... julklapps utdelning.
In stamplande kom tomtefar och tomtemor
Trevligt att dom båda kom på besök
Jag är mycket nöjd över mina julklappar.
Fick träningskit på 20 kg och medicin boll på 4 kg. Nu ska jag platt till magen och få bort jäddhänget!
Plus massa annat fint men det behöver ni inte höra om :)

Tuva kommer in i vardagsrummet med stora steg.
Skriker på Anette (hennes mamma)
"vad är det här jag har fått? DET ÄR JU HÅÅÅÅRBORTTAGNINGSMEDEL" och pekar på sitt huve.
Då visade det sig att det var sånt man smetar ut på bene låter verka och sen drar av.
hahaha skön brud


Sedan middag, även där först till bords. Jäklarns vad jag åt,
aldrig vart så mätt, Stefan sa till mig "Du se ut att vara i tredje månaden"
Otjock man är då!


Det var min kortfattade berättelse om min julafton.
Riktigt rolig vart den, alla kärlek till dom här underbara människorna!
Hoppas ni hade en lika trevlig jul som jag :)
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Andrea Larsson

Haha, att fira jul med er skulle vara en upplevelse gumman! :-)<3

2010-12-25 @ 01:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0