Jag luktar solarium..

ÄCKLIGT, måste duscha.
Men satan i gatan vad hungrig jag är,
magen har ju konsert förtillfället, någon som vill ha fri biljett?
Mor lyssnar inte på mig när jag sitter här och säger att jag är hungrig.
Jag vill ha thai!
nog om mat.

Mamma körde mig Kajsa och Amanda till solgrejset.
På rakstäckan vid svanis kör en bil framför oss i 20km/h när det är 40.
Mamma vart irriterad och chockar mig med att köra om.
Jag "men mamma!"
Mamma "Men vafan det får väl finnas någon måtta på hur sakta man får köra!"
haha sköööön hon ee!

Nu ska jag tvinga henne att köpa thai till mig sen kommer nog Kajsa och Amanda hit
och sen rullar nog Tove in också som blir mitt sovsällskap inatt
Mysigt!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0