Jag har kommit fram till att..

..jag avskyr att vara singel.

Jag vill verkligen inte vara själv,
jag vill ha någon vid min sida.
Jag avskyr att sova själv,
jag vill hörs någon annans andning bredvid mig,
jag vill känna dens närhet.
Nej, att vara singel är nog inte min grej.
Jag avskyr det.
Jag vill ha någon att kram om,
någon som är bara min..

Trodde jag skulle kunna vara den singel tjejen jag var förut,
levde livet.
Men jag vill inte vara hon, jag vill vara någons.

Glöm det jag skrev förut om att jag aldrig mer vill bli kär för att det inte är värt smärtan efter.
Det är visste värt det!
För varje stund med en person man älskar gör upp smärtan efter så mycket!
Jag är som lyckligast när jag är med den jag älskar, den som bara är min,
den som älskar mig tillbaka och tycker jag är finast i världen.

Kärleken är underbar.


Kommentarer
Postat av: Andrea Larsson

Älskade vän!



Känner igen mig i detta...

Kan det vara så att detta sitter i släktdragen?

För just dessa känslor du har om kärleken och ensamheten, det funderar jag i stort sätt på varenda dag..



Puss på dig, vi borde verkligen ses snart!<3

2010-12-15 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0