Jag är en lyckligt lottad tjej

Jag har verkligen världens bästa familj, släkt och vänner.
Min familj är omtänksam, snäll och helt underbar.
Ni ALLA fem; Clara, Mamma, Pappa, Kalle och Marie.
Min släkt, kan man få en mer rolig och omtänksam släkt?!
Inte en enda lugn stund med er, alltid fullt ös och det är så himla kul!
Både mamma och pappas sida är guld värda, deras humor är bäst.
Underbara släkt!
Sen har vi mina vänner, ni ALLA är underbara och förgyllar mina dagar på era egna små sätt.
Både killar och tjejer.

Jag har världens bästa folk runt omkring mig, och jag är så lycklig för att ni finns!
I love you!



Kommentarer
Postat av: Andrea Larsson

Jag älskar dig<3

2010-12-29 @ 03:07:39
Postat av: AgnesEricsson

Jag älskar dig med!<3

2010-12-29 @ 13:24:46
URL: http://agnesericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0