Jäääääklarns vad jag uppdaterade igår

Jag hade verkligen en tråkig dag.
Men denna dag blir bättre!
In till handen och handla julisar
Middag ute hos bästa far sen vet jag inte om det blir party eller bara soft kväll.
Får se helt enkelt. :)

Från ingenstans alls nu,
men ni vet när man kollar på något och framför det man kollar på ligger en annan grej.
T.ex. om jag kollar förbi min hand ner på golvet
då ser jag igenom min hand men ändå inte
Fattar ni vad jag menar?
Jag trodde verkligen jag var magisk när jag var liten
Jag trodde jag kunde se genom min egen hand
Inte fattade jag att det var för att mina ögon ser från olika ställen.
hahaha söt jag var dåå.

Men ni får ha en riktigt trevlig dag här i kylan.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0