Introducing me - Nick Jonas

Vad den låten är härlig måste jag bara säga!

Alltså jag har så sjukt svårt att komma ur sängen nu för tiden,
vaknar av klockan sex och snoozar till halv/tjugo i åtta, när bussen går åtta..
Bra jobbat, ingen frulle för mig.

Skolan rullade på och jag tycker verkligen om att gå i skolan
Klassen är superkul, men vad lite flum vi var idag.
Hahaha bäääästa!

Efter skolan gick jag till stallet med Briving och Anna.
Red Elins häst Dublin, jag är nöjd för att vara första gången.
Körde runt hela nynäs för att släppa av Anna, jag kör fett bra fan ;)

Nu ska jag snart åka upp och kolla när bj tar sig till allettan.
sen sleeepie.
Nej, nu ska jag publicera detta och skriva min första kärlek. Intressant va ;)
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0