fyfan säger jag bara

Jag har nog aldrig frusit så mycket i hela mitt liv som jag gjorde idag när jag red Pius..
Trodde helt seriöst mitt ansikte, händer och fötter skulle ramla av!
Jag kunde inte rör något det var som det stt fast och skulle gå av om jag rörde mig.
När jag skulle sitta av så rörde jag mina armar från ställningen vi håller dom i hela tiden
och det drog i hela skinet. svårt att beskriva men aa
USCH för att bara rida ut i vintern.
Aldrig mer skulle jag vilja säga...

Vart inge sh för mig, kajsa kunde inte och jag kan inte åka upp själv.
Blir sova tidigt kväll.. vem försöker jag lura
varje gång jag säger det kommer jag ändå i säng elva..
aja, PEACE



Världens bästa Piuuuus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0