Dag 2 - Min första kärlek

Min första riktiga kärlek var Emil Fagerholm.
Vi började prata lite smått på såkallade playahead haha,
sen träffades vi första gången på lovet mellan åttan och nian.
Vi var tillsammans cirka tre månader bara, fast vi höll ihop ett tag efter det också.
Jag minns första gången vi skulle ses, jag åkte till ösmos stooooora centrum
dit han kom, och när jag fick syn på han skakade mina ben så jag knappt kunde stå
Jag var så himla nervös. Vi gjorde inte så mycket, låg på en äng och sa inte så mycket..
Jag var så blyg. Vi träffades mer och mer, och det var så underbart.
21/8-08 vart vi tillsammans som höll till November någon gång.
Vi hade så himla kul tillsammans.
Min första kärlek, det var nytt och spännande.

Nu är Emil och jag bra vänner, och har varit det enda sen det tog slut
Så skönt att man fortsätter vara vänner fast det tar slut!


Kommentarer
Postat av: Amanda Lundin

Haha hade helt glömt bort att du var tillsammans med han. Söta!

2010-12-02 @ 20:00:58
URL: http://amandatheodoralundin.blogg.se/
Postat av: agnes eeeeericsson

haha, aa det är länge sen nu.. ty! ;)

2010-12-02 @ 20:22:51
URL: http://agnesericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0