Dag 1 - Om mig

Hej, mitt namn är Agnes. Fast det vet ni väl redan, står ju faktiskt på header.
Jag är 17 år, fyller år första november vilket gör mig till skorpion.
Jag bor på två ställen i en lite skärgårds stad som heter Nynäshamn.
Jag har två småsyskon, Clara och Karl. 
Karl är inte mammas barn utan pappas nya fru Marie. (så det inte blir några missförstånd;)
Mamma och pappa är skilda för er som inte förstod det i över meningen
 
Har igen bild på Marie dock.. och det där var bästa bilden jag hade på pappa hahaha!   


Jag går på nynäshamns gymnasium, lite lat för att pendla någon annanstans,
och varför gå upp extra tidigt för att hinna med ett tåg/buss för att komma i tid till skolan
när man kan sova typ en timma längre? ;)
Jag går teknik programmet och satsar på att bli arkitekt, andra året nu.
Jag och Kajsa på gymnasiemässan. Vi stod för nynäshamns gymnasium såklart!



På fritiden rider jag på nynäshamns ridskola och en privat häst som heter Pius, tre dagar i veckan sammanlagt.
Sen dansar jag street en dag i veckan också.
Umgås mycket med mina vänner, älskar deras sällskap så spenderar så mycket tid med dom som jag kan.
1:Dansuppvisning
2:Flickorna, finns så många mer. Men det skulle bli otroligt många bilder så tar denna :)
3:Hoppar Robbie :)


Vad ska jag säga mer? äsch, fråga om ni undrar något :)
Hörs imorgon, godnatt folket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0