Dag 08 – Ett ögonblick

Vad in i hela friden?
Vad ska det vara för ögonblick då..

Ett som slog mig nu, är ett ganska sorligt faktiskt.
Det var när pappa körde in mig, lillasyster och Ida till skolan en morgon för länge sen.
Vi kom där i 80 kanske, så ser jag till vänster ett stort fint rådjur.
Åh, vad fina dom är. Men riktigt korkade..
Den hade tydligen bestämt sig att den skulle springa förbi framför bilen.
Så förbi oss kommer den men när den vände för att gå förbi framför oss.
Slår den i på höger framsida och flyger rätt upp i luften och slåss mot bergsvägen.
Vet ni hur mycket jag grät eller?!
I skolan också, hahah.
Jag var iofs rätt liten då, men ändå.

Det var mitt ögonblick som jag kunde komma på haha.
Trevligt trevligt.
Heeeeido :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0