Dag 07 – Min bästa vän

Jag har många riktigt bara vänner, jag ser till att hålla alla mina vänner nära hjärtat! Alla mina vänner är underbara på sina sätt. Självklart har jag dom som står mig lite extra nära.<3

Men min allra bästa vän, som finns för mig här i vått och torrt.
Det är min mamma.
Hon vet allt om mig, verkligen allt.
Alla misstag jag gjort, allt om alla killar, alla mina vänner, dom jag gillar mest och gillar lite mindre.
Det finns inget jag skulle tveka på att berätta för henne.
Hon dömer inte.
Hos henne är jag som tryggast.
Hon är den bästa mamma som finns.
Hon är min förebild.


En äkta vän är den som vet allt om en och fortfarande tycker om en.


Mamma, jag älskar dig av hela mitt hjära.
Min allra bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0