Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek för mig, hmm. Detta är rätt svårt att bara skriva ner. Men ska göra mitt bästa.


Kärlek kan vara till många olika personer
Fast för mig är nog kärlek mer till den man "gett sitt hjärta till".
Kärlek för mig det är en bästa vän, ens andra halva, den man saknar när man inte är med den, den som får en att le bara av att se den, den man kan vara sig själv med helt och hållet, tillochmed prutta, utan att den tycker man är dum i huvudet, den som får magen att pirra så där extra mycket.
Kärlek, att vara kär, att vara älskade av den man är kär i, är helt underbart!
Känslorna i magen, lyckan man känner.
Att vara kär, vilken härlig känsla det är. 
När den rör en går det som härliga stötar genom hela kroppen.
Man har en famn man känner sig trygg i.
Sen är kärlek inte helt lycklig hela tiden heller..

Jag vet inte vad jag ska skriva mer.
Kärlek är svårt, både att skriv om och ha.


Detta var min kärlek för några månader sen.
jag gillar den här bilden väldigt mycket!
bara så ni vet, hahah ;)


Kommentarer
Postat av: Robban

Word Agnes!

2010-12-05 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0