äntligen fredag

Idag började som en glad dag, jag hade riktigt roligt skrattade så magen värkte
På lunchen tog jag en slurp mjölk precis då viskar axel i mitt öra och jag börjar skratta
lyckas dock inte håll mjölken kvar i munnen, den sprutade ut över bordet mot Kajsa
hahah det var rätt kul!

Dock slutade dagen argt, fast jag var glad ändå, palla vara arg.
haha knasig mening det där vart. Jag menar jag borde blivit svinarg fast jag var glad ändå
Men däremot tänker jag gå på möte med min mattelärare med mamma på min sida.
Min gamla matte lärare på via träffade Jennifer, då sa hon:
"Jag tycker så synd om Agnes som har ****** i matte, hon kommer inte klara sig"

Aja, nu ska jag städa mitt rum och lite tills ikväll.
Hörssss


Gjord av Agnes som liten. snygg va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0