Åkte ut till far

Pappa hämtade upp mig och Clara.
I bilen säger han
"vi måste bara göra ett snabbt stopp slopp snopp"
snopen tystnad.
Pappa harklar sig och säger
"så där ska man ju kanske inte säga"
Sen brister vi ut i ett skratt anfall som inte slutade förns vi kom fram till ica som var det snabba stopp snoppet!

Pappas jobbarbil är rätt trevlig,
det plingar till sen står det Trevlig Resa på alkoholtestar grejen.
Trevlig bil!

Väl hemma hos pappa spelade Kalle, pappa, Clara och jag wii sports
När det är Kalles tur att slå sitt bowling klot säger han
"vänta lite"
Sen går han ut ut rummet och går två rum bort.
Då säger pappa
"jaha nu gick han iväg för att prutta"
Kalle kommer tillbaka och försöker dölja det med att säga
"Nä, jag kunde inte hitta mamma"
Pappa säger
"Kalle, du gick ju iväg för att prutta, prutta gör man på toan"
Kalle lite generad
"men åhhh..."
hahahaha söt lillebror jag har!

Men nu ska jag skriva ett inlägg till efter detta sen sova :)
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0